Forum Krainy Polgorii Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wybór rasy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Arivald
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:31, 01 Maj 2006 Powrót do góry

Opisy ras: staty zaniedługo dodam

Ludzie s± najbardziej zróżnicowan± i wszechstronn± ras±. S± do¶ć wysocy gdyż mierz± około 150 - 190 cm wzrostu lecz s± osoby którzy s± o wiele wyżsi ale i niżsi. Maja rożn± posturę jednak najczę¶ciej s± umię¶nieni i szczupli. Dzięki tej różnorodno¶ci w¶ród tej rasy mog± być oni wyćwiczeni w każdej dziedzinie. Wielu ludzkich magów pokonało niejednego elfiego maga oraz nie mniej wojowników pokonało wielu krasnoludzkich wojowników. Nie maja okre¶lonych najlepszych i najgorszych stron - we wszystkim s± dobrzy ale tylko je¶li trenuj± jedna dziedzinę - inaczej s± dobrzy, lecz nie najlepsi. Atutem ludzi jest ich wszechstronno¶ć. Najlepszym przykładem s± zarówno potężni magowie jak i wojownicy. Należ± oni do najbardziej zuchwałych i ambitnych ras. Najczę¶ciej walcz± dla bogactwa i sławy niĽli dla osobistego kształtowania swych umiejętno¶ci. Ludzie jako rasa najlepiej przyswajaj± now± wiedze, toteż szybko staja się potężni. Nie s± wrogo nastawieni do innych w przeciwieństwie do krasnoludów i elfów. S± także uznawani za najbardziej ekscentryczn± z ras, znów z powodu ich różnorodno¶ci. Ludzie s± najlepsza rasa gdyż potrafi± przystosować się do każdego ¶rodowiska w szybkim czasie i dlatego tez szybko ucz± się wybranej przez siebie profesji

Lesne Elfy to bardzo dziwne istoty. S± skryte i najczę¶ciej toleruj± tylko innych ze swej rasy. S± szczupłe i niskiego wzrostu bo około 135 - 165 cm wzrostu. Jednak mimo iż wygl±daj± na słabych maja niezrównane zdolno¶ci magiczne. Niewielu przeżywa spotkanie z do¶wiadczonym i rozw¶cieczonym elfim magiem. Mimo iż s± ¶wietnymi magami również nie s± dyskryminowane jako wojownicy. Ich finezja w walce porównywana jest do ruchów kota a siła do tygrysa. Zwinno¶ć jest największym atutem lesnego elfa ponieważ jako mag musi nie tylko znać magiczne formuły lecz wykonywać szybkie i zręczne magiczne gesty, a gdyby zwinno¶ć zawiodła go w walce broni± wojownika - byłby zgubiony. Nie przepadaj± za innymi rasami gdyż o każdej twierdz± co innego. Ludzie s± dla nich nieobyci a krasnoludy zupełnie niezabawne. Podroż zaczynaj± głównie dla chęci wyruszenia i poznania ¶wiata. Najbardziej lubi± ukazywać swa zdolno¶ć do zwinnej walki mieczem i łukiem, no i oczywi¶cie posługiwaniem się magi±. S± bardzo wyniosłe i eleganckie aczkolwiek aroganckie i nietolerancyjne.Lesne Elfy s± najlepsz± ras± gdyż ich atutem jest szybko¶ć i zwinno¶ć dzięki których potrafi± z niebywał± prędko¶ci± dopadać przeciwników

Krasnoludy ksiezycowe znane s± ze swej ogromnej siły, zdolno¶ci bojowej oraz picia piwa w karczmie. Może nie zadziwiaj± nikogo wzrostem bo mierz± około 120 - 135 cm wzrostu - jednak nie należy ich przez to lekceważyć. S± bardzo krzepkie i umię¶nione oraz każdy z nich nosi brodę (krasnolud nie maj±cy brody uznawany jest za zhańbionego). Ich atutem jest siła - i oczywi¶cie to oni s± najlepszymi kowalami Krain. Podróżuj± głównie dla zdobycia chwały i szacunku dla swojego klanu. Żyj± do 400 lat może nawet dłużej wiec maja dużo czasu na osi±gniecie w sobie doskonało¶ci w danej profesji. Maja do¶ć neutralne relacje z ludĽmi lecz co do elfów maja duże uprzedzenia. Mimo iż kiedy¶ elfy walczyły ramie w ramie z krasnoludami teraz czuj± do siebie duż± antypatię. Nie s± powszechnie lubiana rasa gdyż s± zadziorni i bardzo uparci. S± najlepsz± rasa bo potrafi± wykorzystać swoje największe umiejętno¶ci czyli siłę i wytrzymało¶ć do walki skuteczniej niż inne rasy.

Hobbici niedawno przybyli do Vallheru, lecz już zd±żyli zaznaczyć swoj± obecno¶ć. Znani s± z pogodnego charakteru oraz umiejętno¶ci wyczyszczenia spiżarni w czasie krótszym niż legion wygłodniałych Krasnoludów. S± najniższ± znan± ras± - mierz± od 90 do 120 cm wzrostu. Maj± najczę¶cie ciemnobr±zowe, kędzierzawe włosy oraz br±zowe oczy. Cech± charakterystyczn± tej rasy jest fakt iż żaden z jej przedstawicieli nie nosi obuwia. Spowodowane jest to tym, że posiadaj± na stopach niesamowicie bujne owłosienie, dzięki któremu mog± na bosaka wędrować nawet po ¶niegu. Ogólnie przypominaj± Ludzi st±d zwykło nazywać się ich Małymi LudĽmi. Większo¶ć Hobbitów jest nieco otyła, co wprowadziło już w bł±d wielu przedstawicieli innych ras, albowiem jeżeli Hobbit zechce może porusz±ć się równie zwinnie jak Elf. S± przy tym bardzo wytrzymali na trudy. Jednak rzadko owe cechy ujawniaj± się w tej rasie, ponieważ nad brud go¶cinca oraz dreszczyk przygód, rasa ta przedkłada ciepło domowego kominka. Jeżeli już wyruszaj± w ¶wiat, to raczej z czystej ciekawo¶ci niż ze względu na jakie¶ szczytne cele. Jest to rasa bardzo pokojowa, żyje z dala od spraw wielkiego ¶wiata i nie miesza się do sporów innych istot. Mało który z nich para się wojaczk± czy mag± ale ze względu na swoj± pracowito¶ć, przedmioty wykonane przez Hobbitów bez problemu mog± konkurować z dziełami mistrzów elfich czy też krasnoludzkich - przynajmniej jeżeli chodzi o wykonanie. Według niepotwierdzonych informacji wielu z podróżników tej rasy, którzy przybyli do Altary zasiliło szeregi przestępczej organizacji znanej jako Gildia Złodziei. ¦ledztwo w tej sprawie trwa.


Jaszczuroludzie to jedna z najstarszych ras inteligentnych jakie znajduj± się na ziemiach Vallheru. Dawni panowie tego ¶wiata, dzi¶ już tylko cienie własnej potęgi sprzed lat. Obecnie jako nomadowie zamieszkuj± Pustynię Hansid el-Suda. Jako że najlepiej czuj± się w gor±cym klimacie dopiero od niedawna spotkać można przedstawicieli tej rasy w Altarze. Z wygl±du przypominaj± potężn± dwunożn± jaszczurkę. Najwyższy znany przedstawiciel tej rasy miał ok 2,5 metra wzrostu, najniższy - 150 cm. Ich skóra z biegiem czasu pokrywa się twardymi łuskami które mog± pełnić rolę dodatkowego pancerza. Najczę¶ciej maj± zielony lub br±zowy kolor skóry. Jednak największ± dum± każdego Reptiliona jest jego ogon - s± bardzo przeczuleni na jego punkcie. Ich gadzie, pozbawione emocji twarze sprawiaj± iż przedstawiciele innych ras czuj± się w ich towarzystwie bardzo nieswojo. Większo¶ć Jaszczuroludzi jest niespokojna i agresywna - idealny materiał na wojownika. Znani s± ze swej siły oraz szybko¶ci. Jednak o ich inteligencji kr±ż± w¶ród innych ras setki dowcipów. W swojej ojczyĽnie praktycznie żaden Gadoczłek nie zajmuje się magi±, jedynie odstępcy, którzy opó¶cili swych rodaków i przybyli do Altary próbuj± ni± się zajmować, najczę¶ciej jednak z mizernym skutkiem. Wielu z nich nie cierpi jakiejkolwiek formy magii. Ci co opu¶cili swoje klany to najczęsciej żadni bogactw i chwały awanturnicy. Niestety klimat Vallheru sprawia iż rasa ta na innych terenach niż pustynie nie może pokazać wszystkich swych możliwo¶ci. Jest to spowodowane tym iż Jaszczuroludzie s± zmiennocieplni, st±d najlepiej czuj± się w bardzo gor±cym klimacie - a tych jest niestety do¶ć mało. Wyroby ich kowali czy też łuczników nie s± może zbyt piękne ale za to bardzo funkcjonalne. Dawniej rasa ta była władc± tych ziem, jednak obecnie mało kto liczy się ze zdaniem jej przedstawicieli. Reptilioni sami odizolowalisię od innych ras kontaktuj±c się najczę¶ciej jedynie z przedstawicielami swojego gatunku. Większo¶ć z tych co przybywaj± do Altary, ze względu na swoj± porywczo¶ć i nieokrzesanie nazywa się barbarzyńcami

Lichy to najczesciej magowie. Niegdys byli poteznymi czarodziejami. Postanowili poswiecic swoje czlowieczenstwo i czesc umiejetnosci. Cena ta wydala im sie smieszna przy mozliwosciach ich nowego wcielenia - a mianowicie NIESMIERTELNOSCI i olbrzymie mozliwosci wladania zywiolami. Tylko najpotezniejsi byli w stanie wykonac tak ciezka i czasochlonna inkantacje i przemienic sie w nieumarlego. Czesc z tych magow, ktorych umiejetnosci okazaly sie niewystarczajace do skonczenia procesu przemiany ponioslo smierc.
Wygladaja bardzo majestatycznie. Nosza sie bardzo czesto po krolewsku. Bije od nich aura wszechpotegi. Ich wiedza wybiega daleko poza mozliwosci pojmowania *zywych* magow. Przy spotkaniu z przedstawicielem tej rasy trzeba zachowac wszystkie zasady dobrych manier, lich bardzo rzadko wpada w zlosc (ludzkie uczucia sa mu prawie obce) ale jesli juz dojdzie do takiej sytuacji lepiej zejsc mu z drogi.
Nierzadko do walki lich staje na czele oddzialu szkieletow i zombii. Stworzenia te czuja strach przed lichem, traktuja go jako wladce...

Wampiry to magiczne istoty, uwiezione na tym swiecie wskutek Koniunkcji Sfer. Przyjelo się nazywać je potworami, jednak w rzeczy samej stanowia odrebna, rozumna rase. Nie sa zywymi trupami, lecz smiertelnie niebezpiecznymi drapiezcami o fenomenalnej sprawnosci.
Ich niebywałla zdolnosc regeneracji oraz umiejetnosc swiadomego spowalniania procesow zyciowych *zapadania w letarg* czyni wiele wampirow praktycznie niesmiertelnymi. Wbrew potocznym opiniom do zycia wampirom nie jest konieczna krew. Nie sa one z natury zle. To poprostu zaprzysiegli miesozercy, jako lowcy rozsmakowani w soczystym, dopiero co upolowanym miesie

Wilkolak - to w wielu mitologiach i legendach czlowiek, ktory potrafil sie w okreolonym czasie przeksztalcic w wilka. Byl wtedy grozny dla innych ludzi i zwierzat domowych, gdyz atakowal je w morderczym szale. Po powrocie do ludzkiej postaci nie pamietaa niczego, co czynia w wilczej skorze. Niekiedy nawet czlowiek taki nie wiedzial, ze jest wilkolakiem. Skuteczna metoda obrony przed wilkolakiem bylo miec przy sobie cos srebrnego, gdyz stwor ten nienawidzil srebra. Wilkolaka, gdy zmienil sie w wilka, nie mozna bylo zranic zadna klasyczną bronia. Chyba, ze uzyto srebrnego ostrza. Taka bron powodowala natychmiastowe przerwanie przemiany w wilka i powrot do ludzkiej postaci. Wszelako nalezalo uwazac przy polowaniu na wilkolaka, gdyz jego ukaszenie sprawialo, ze ukaszony rowniez stawal sie wilkolakiem, podwladnym tego, ktory go ukasil. Wilkolakami zostaja rowniez druidzi na calym świecie aby lepiej bronic swietosci natury

Drowy - inaczej Mroczne Elfy to odmiana elfow zamieszkujaca podziemia Feariunu niczym krasnoludy. Maja zazwyczaj ciemno granatowa skore, biale wlosy i siwe oczy. Znane sa ze swojego okrucienstwa i checi do walki. Nie znoszą swiatla, chocioaz ostatnio coraz czesciej widuje sie je na powierzchni..


Taureni są olbrzymimi, bestialskimi stworzeniami, ktore zyja na trawiastych, otwartych nieuzytkach centralnego Kalimdor'u. Zyja w sluzbie naturze, utrzymujac balans miedzy dzikimi rzeczami z ziemi i niespokojnymi duchami zywiolow. Wbrew ich ogromnym rozmiarom i zwierzecej sile, Taureni kultywuja spokojne, szczepowe spoleczenstwo. Jednakze kiedy zostana pobudzone przez konflikt, Taureni sa bezlitosnymi wrogami, ktorzy uzyja kazdej uncji swej sily by rozbic ich wrogow kopytem.Pod dowodztwem ich starozytnego wodza, Cairne Bloodhoof'a, Taureni sprzymierzyli się z Orkami podczas najazdu Plonacych Legionow. Od tego momentu te dwie rasy pozostaly lojalnymi i mocnymi sojusznikami. Podobnie jak Orkowie, walcza by zachowac sens ich tradycji i szlachetnej tozsamosci,Masywni. Dzicy. A jednak, ci szczepowi wojownicy sa inni od *standardowych wielkich ras*. Oni czuja silny sens powinowactwa wobec swiata i takie przekonanie panuje we wszystkich ich plemieniach

Enty to pol ludzie, pol drzewa, ktore powstaly w Wielkich Lasach Avantiel wraz z przebudzeniem elfow, rodzac się z mysli Yavanny. Pelnili oni role straznikow drzew. Po przebudzeniu nie znali zadnej mowy. Poczatkowo elfy nauczyly ich wlasnej, a pozniej zaczely uczyc się innych jezyków. Najlepiej jednak poslugiwaly sie wlasna mowa, ktorej nikt do konca nie byl w stanie zrozumiec.Enty byli samotnikami zyjacymi z dala od siebie, mialy od dwoch do siedmiu palcow u reki, srednio mierzyly około 14 stop wysokosci. Jako, iz byly to istoty zywe, musialy się odzywiac. Ich najczestrzym pokarmem byla trawa, zas trunkiem magiczny napoj. Entowie, byl to lud spokojny, zyjacy bardzo dlugo. Widzieli oni smierc i narodziny innych ras. Mimo, iz nie umierali jak inne rasy, wielu z nich zginelo od ognia i miecza ludzi, badz orkow. Na skutek tego lud ten, chociaz spokojny, z czasem zaczal nienawidzic swych oprawcow jak i krasnoludow, ktore takze chodzily z toporami i wycinaly drzewa.


Ork - przedstawiciele tej rasy sa sredniego wzrostu, nieco nizsi od ludzi. Sa jednak od nich duzo silniejsi. Orkowie odznaczaja sie duza sila i wytrzymaloscia, dlatego najczesciej w ich rasie spotyka sie wojownikow. Orkowie potrafia byc szybcy, jednak ich prawdziwym problemem jest zrecznosc. Wprawdzie umieja strzelac z luku i to calkiem dobrze, to jednak potrzebuja na wycelowanie prawie dwa razy wiecej czasu od ludzi i elfow.

Duegar to inaczej szary krasnolud. Duegarzy to istoty o szarej skorze i czarnych badz siwych wlosach.
Sa tezsi i troche wyzsi niz ich kuzyni. Duegarzy sa to pokretne i wielce zle stwory. Sa chytre i maja zabijanie
we krwi. Nienawidzą ponad życie drowow, a tamci odwzajemniają uczucie. Duegarzy zamieszkują podziemia, gdzie
wykorzystuja inne stworzenia do pracy niewolniczej. Potrafia wykuwac wspaniale bronie jak i zbroje. W walce
sa bezwzgledne i nie wachają sie, gdy przyjdzie im zabijac. Wyspecjalizowali sie w walce toporami i mlotami.
Kazdego kogo spotkaja nieproszonego w swoich jaskiniach, natychmiast morduja, aby nie sprowadzil do ich osad
kolejnych wedrowcow. Dla swojego dobra wykorzystuja podstepy, nigdy nie sa sprawiedliwe, wrecz przeciwnie.
Pewna historia opisuje wojne Duegarow z Glebi, z Zakonem Czarnego Kruka. Najeci przez Duegarow poszukiwacze przygod,
mieli przedostac sie do klasztoru i wybic wszystkich mnichow. Po wykonaniu zadania wrocili do Duegarow po nagrode,
a tamci podstepnie zamordowali ich, dzieki czemu pozbyli sie mnichow i wedrowcow.


Gnomy potokowe to odmiana gnomow zyjacych nad deltami rzek oraz ich rozwidleniach.Gnomy te sa troche bardziej zbudowane od gorskich.Ich zajeciem jest glownie lowienie ryb.Sa wyzsi od gnomow gorskich o 10cm maja dlugie brody,tak jak kranoludy z tym wyjatkiem ze ich brody sa proste nie skrecane.Glownymi atutami gnomow potokowych sa sila oraz wytrzymalosc,przez co nadaja sie dobrze na wojownikow.

Gnomy Gorskie pojawiły się w Polgorii całkiem niedawno. Zło&para;liwi twierdz&plusmn; iż s&plusmn; rasa ta jest efektem ubocznym jakiego&para; zaklęcia. I rzeczywi&para;cie, ich odporno&para;ć na magię jest nieco niższa niż u innych ras (może z wyj&plusmn;tkiem Jaszczuroludzi). Gnomy Gorskie znane s&plusmn; z nieco chaotycznego charakteru, ich pęd do poznania całego &para;wiata nie raz wpędził przedstawiciela tej rasy (oraz jego przyjaciół) w kłopoty. Z zachowania nieco podobni do Hobbitów oraz Krasnoludów, lubuj&plusmn; się przede wszystkim w rzemio&para;le oraz różnych dziwnych wynalazkach. Podekscytowany Gnom Gorski potrafi wyrzucać z siebie słowa szybciej niż najszybszy elfi łucznik strzały. S&plusmn; jedn&plusmn; z najniższych znanych ras istot inteligentnych - mierz&plusmn; od 100 do 130 cm wzrostu. Z budowy ciała podobni nieco do Krasnoludów (ci ostatni bardzo energicznie wypieraj&plusmn; się jakichkolwiek porównań), o prostych jasnych włosach (rzecz jasna, jeżeli wcze&para;niej dany osobnik nie stracił ich podczas eksperymentów alchemicznych) oraz czarnych oczach. Żywe usposobienie sprawia iż ciężko nie czuć sympatii do Gnomów Gorskich - przynajmniej do ich pierwszego wybryku. Rzadko zajmuj&plusmn; się magi&plusmn; - brak im cierpliwo&para;ci do czego&para; czego efektów nie widać od razu. Jako rasa pokojowo nastawiona, rzadko również zostaj&plusmn; wojownikami - choć taki Gnom Gorski uzbrojony i wyposażony w najnowsze wynalazki gnomiej techniki potrafi siać prawdziwe spustoszenie na polu walki. Niestety również i w&para;ród własnych towarzyszy. Ich zamiłowanie do rzemiosła oraz alchemii jest ogólnie znane. To ostatnie również bardzo widowiskowe. Wyroby ich rzemie&para;lników s&plusmn; doskonałej jako&para;ci, choć czasami zbytnio udziwnione. S&plusmn; przyjacielsko nastawieni do wszystkich znanych ras.<br />Gnomy Gorskie maj&plusmn; podwojon&plusmn; premię z profesji Rzemie&para;lnik

Polelf jest z naukowego punktu widzenia hybryda czlowieka i elfa. Najczesciej elfie kobiety wykorzystuja ludzkich mezczyzn do celu tak prostego jak rozmnazanie. Rzadziej zdarza sie, zeby meski przedstawiciel elfiej rasy oddawal sie milosnym rozrywkom z ludzka kobieta.
W zaleznosci od ilosci genow przejetych od poszczegolnego rodzica, polelfy sa podobne bardziej do elfow lub do ludzi. Zazwyczaj sa drobnej budowy ciala.
Po elfich rodzicach najczesciej otrzymuja wrodzone upodobanie do natury i sztuki. Po ludziach pozostaje im wielka chec poznawania otaczajacego ich swiata. Zyja zdecydowanie dluzej niz ludzie, lecz nie dorownuja czystokrwistym elfom.Czesto padaja ofiara dyskryminacji jako *mieszance*

Pol-Ogry to skrzyzowanie czlowieka z ogrem, z racji wrodzonej wrogosci obu ras to polaczenie jest niezwykle rzadkie, powstaje zazwyczaj podczas napasci ogrzych wojownikow na ludzkie kobiety. Osobniki tej rasy lacza w sobie najlepsze cechy swoich rodzicow, niezwykla sile ogra z szybkoscia i intelektem ludzkim, oraz wady, znaczny spadek wytrzymalosci. Pol-Ogra można poznac po silnej budowie ciala i wzroście siegajacym trzech metrow


Potomkowie smokow to rasa ktora podobno dalapoczatek wszystkiemu,narodzili sie z smokow.Wygladem przypominaja ludzi ale na plecach maja skrzydla smoka oraz jego dlugi ogon,siegajacy nawet 2 metrow.Sa bardzo uczulone na punkcie swego ogona,wiec jesli na niego nadepniesz to biada Ci.Jako ze smoki byly bardzo inteligentne a ewolucja nieprzerwanie trwala to inteligencja tych osobnikow zmalala drastycznie,natomiast zrecznosc i ich szybkosc zwiekszyla sie

Zjawy sa istotami nieumarlymi powstalymi najczesciej wskutek glebokiej nienawisci zywionej do osoby, która byly za zycia. W owym czasie charakteryzuje ich chciwosc i zazdrosc, a sa to jedyne rzeczy jakie im pozostaja po ziemskim zyciu. Rzadko zdarza sie by osoba, ktora stala się Zjawa, była wzorem do nasladowania. Istoty te *a szczegolnie te zle* zaciekle bronia swego *czesto bogatego* siedliszcza, gdyz z jego zniszczeniem staja się niematerialne i nie pozostaje im nic procz jekow i zawodzen. Zjawy ze względu na ciezkie grzechy popełnione za zycia, nie moga zaznac wiecznego spoczynku. Niewiele z tych istot rozumie te błedy młodosci i stara się poprawic, gdy dostaja te *druga* szanse. Na szczescie zdarzaja sie jednostki, ktore maja za punkt honoru poprawic się.
Cialo Zjawy przypomina raczej czlowieka, dotknietego zaawansowana forma tradu, niż zombiego czy ducha. Zjawy nie wydzielaja zapachu gnijacego miesa, ale kryja cale ciało w przepastnym płaszczu nie zwazając na pogodę. Gdy mowią, nigdy nie zobaczysz ich twarzy, gdyz ich oczy zdradzaja ich pochodzenie, a mianowicie emituja jasno błekitna poświate. Z resztą ich głos na *pierwszy rzut ucha* brzmi nienaturalnie i podejrzanie, bo przeciagaja sylaby i sycza jak rozwscieczone zmije, a w najgluchszym i najlepiej wyciszonym pomieszczeniu ich glosowi zawsze bedzie towarzyszylo lekkie echo. Ich tajemniczy glos oraz powiewajacy przy najlzejszym podmuchu plaszcz zawsze wprowadzaja atmosfere grozy. Najdziwniejsze jednak jest to, ze gdy się poruszaja wydaje sie, że nie maja nóg i pelzna jak slimaki, chociaz gdy sie wsluchamy slychac kroki.
Zjawy sa nieustraszone i nigdy sie przed niczym nie cofaja a szczegolnie zawziecie bronia swoich legowisk. Sa samotne i nie zawierają przyjazni z zywymi inaczej *o zwyklych nie wspomne* a jesli ktos sprobuje to zrobic, najczesciej moze liczyc na chlodno-kpiaca odpowiedz, ale nie zapominajmy o wyjatkach. Miec Zjawe jako przyjaciela to lepiej niż wygrac los na loterii, bo taka przyjazn bedzie trwac az do smierci *choc bardzo czesto trwa o wieeeele dluzej* lecz biada tym, ktorzy sprobują dybac na ich trzos. Kazda z nich bedzie nieublagana... Niczym smierc, ktorej oczy maja barwe błekitu...

Demon- W starozytnych jezykach slowo to znaczylo doslownie ten, ktory cos rozdziela lub ten, ktory cos przydziela, w starym nie uzywanym elfickim jezyku znaczy to tez nadprzyrodzona potega. Sa to istoty wystepujace w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, ktore zajmuja pozycje posrednia miedzy bogami a ludzmi, miedzy sfera ziemsko-ludzka, materialna a sfera boska, czysto duchowa; istoty o cechach na wpol ludzkich, na wpol boskich; Demony zazwyczaj daza do spelnienia swych celow za wszelka cene ponoszac przy tym spora liczbe ofiar *smiertelnych*. Sprzeciwiaja sie czesto wszelkiemu dobru i wszelkim kompromisom... ich sludzy moga liczyc na sowite nagrody jezeli powiedzie im sie misja zlecona przez demony... lecz wrogowie oraz sludzy, ktorzy nie wykonaja zlecec zostana potepieni co znaczy, ze nie umra lecz cierpiec beda nieziemskie meki przez nieskonczonosc...

Sukkuby sa spokrewnione z wampirami. Sa bardzo niebezpieczne. Sa to magiczne, latajace rasy wielkosci ludzi, o kobiecych cialach. Poza tym posiadaja skrzydla wyrastajace z lopatek. Prawie nikt nie widzial meskich osobnikow, a sprawa rozmnazania sie tych istot jest powodem do wielu mrozacych krew w zylach opowiesci. Slyszy sie rowniez opowiesci o sukkubach uwodzacych mezczyzn, zaden z nich podobno nie wrocil do domu...
Sukkuby sa bardzo szybkie, najczesciej atakuja swoich przeciwnikow z powietrza. Uderzaja z olbrzymia sila i probuja konczyc walke jednym atakiem. Zostaly wyposazone przez nature w bardzo ostre pazury, ktorymi nie raz posluzyly sie do rozszarpania swojej ofiary

Zombi- Szpetny rabus grobow - magiczna istota, ktora pojawila sie na swiecie wskutek Koniunkcji Sfer. Z wygladu przypomina wysokiego, lysego, niezmiernie chudego czlowieka. Ma czarna lub szara skore i ogniscie czerwony jezor. Palce stop i dloni zombi kończa nieliche pazury, a jego geba pelna jest szpiczastych zebow.
Rasa ta zywi się trupami, ale nie gardzi tez swiezym miesem, najlepiej ludzkim. Zeruje noca. Zwykle mieszka w dawnych nekropoliach, opuszczonych grobowcach albo na cmentarzach


Pomiot Baala to wysoki na trzy metry potwór mieszkajcy na przedsionku piekiel. Zywi sie grzesznymi duszami smiertelnikow. Ma twarda skure, czerwona od zla i krwi. Pomiot Baala jest glownym wojownikiem piekla wykorzystywana do zabijania najsilniejszych przeciwników. Trudno ich zabic poniewaz otrzymali czesc duszy samego Baala. Wychodza na powierzchnie tylko w naprawde waznych sprawach dlatego tak zadko sie je widzi.

Upadły-Bardzo potezne stworzenie. Dowod na to, jak wielka sila potrafi byc nienawisc i rozpacz. Wlasnie to z nich sie rodzi - wtedy, gdy ktos powodowany owymi uczuciami przeklina zyjaca osobe, nawet dziecko w lonie matki. Dotknieta klatwa osoba pochlania wyslane ku niej zlo, ktore wypacza ja i przeksztalca, zwykle nieodwracalnie.
Cialo zostaje pokryte gadzia luska, z wyjatkiem glowy, na ktorej rosna bujne kudly. Usta przeksztalcaja sie w wielka paszcze pelna ostrych zebow, z bardzo dlugimi gornymi klami, czterema z kazdej strony. Oczy staja sie wielkie i czerwone, swiecace w ciemnosciach. Rece zmieniaja sie w chwytne lapy, zbrojne w dlugie, zakrzywione szpony. Rasa ta zywi sie tylko ludzkim miesem - najbardziej lubi zjadac serce swojej ofiary


Sludzy Piekiel to ludzie ktorzy przepelnieni nienawiscia i ogarnieci checia zemsty oddaja swoja dusze w rece piekielnych otchlani. Skora w trakcie przemiany twardnieje i czerwienieje tworzac ja odporniejsza na obrazenia, krew slugi przyspiesza obieg dzieki czemu jego ruchy sa szybsze i zreczniejsze w walce. Furia nienawisci zatruwajaca jego umysl obniza zdolnosc postrzegania i oceny rzeczywistosci totez słyna oni z nieprzewidywalnego i bezkompromisowego zachowania. Na znak przynaleznosci do Piekla kazdemu sludze wyrastaja rogi


Tanarri to demony z najglebszych czelusci piekiel. Na ich czele stoi przerazajacy Errtu. Zadna istota ziemska nie ma szans mierzyc sie z tym wielkim demonem. Jego moc jest przerazajaca. Dowodzi olbrzymimi zastepami jego podwladnych. Tanarri sa piekielnie silne i zwinne. W walce uzywaja swych wrodzonych mocy piekielnych. Nierzadko ziona ogniem.
Wyglad zewnetrzny moze napawac wstretem. Olbrzymie cielsko pokryte jest bablami i roznymi wypryskami. Cale ociekaja ropa i siarka. Ich odor odrzuca. Z pyskow cieknie slina. Wprawiaja ludzi w przerazenie samym spojrzeniem i oblizywaniem sie jezykiem rozdwojonym na koncu *jak u wezy*. Mimo takiego jezyka sa w stanie poslugiwac sie ludzka mowa. Dowodzi to ich magicznego pochodzenia. Budza poploch nawet wsrod swoich krewniakow, innych demonow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)