Autor |
Wiadomość |
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:47, 13 Maj 2006 |
|
a teraz inne pytanie co byście powiedzieli o (modzie) głód? albo wskaźnik alkocholu we krwi? z tym pierwszym trzebało by uzupełniać głud żeby np. nie umrzeć urozmaiciło by grę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nilin
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Sob 15:16, 13 Maj 2006 |
|
Wskaźnik alkocholu we krwi Mi się podoba, ale co do głodu... Nie jestem przekonany - jeżeli umrą to i tak zostaną wskrzeszeni po resecie, poza tym nie przepadam za tamagotchi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Theor
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:43, 13 Maj 2006 |
|
Z alkoholem świetny pomysł, z głodem troche gorzej. Nie zawsze można codziennie się zalogować. Powiedzmy, że ktoś chce wyjechać na tydzień. Co reset będzie umierał z głodu. A po powrocie trzeba będzie wydać majątek na najedzenie się do końca.
Jakoś nie jestem przekonany do tego głodu.
A tak swoją drogą... Możnaby wprowadzić opcję WYJAZDU. Byłaby użyteczna, jeśli ktoś musiałby wyjechać na dłuższy czas. Wtedy w opcjach konta wybrałoby się opcję WYJAZD. Konto "zastygłoby" do czasu odblokowania. W tym czasie nie możnaby było atakować tej osoby ani jej strażnicy, jednak w tym czasie postać nie dostawałaby również energii, punktów chowańców ani punktów ataku w strażnicy. Po wybraniu tej opcji w profilu pokazałaby się informacja, że dany gracz wyjechał.
Oczywiście, ktoś kto nie ma strażnicy powie, że tym samym można iść spać, jednak miałem kiedyś taką sytuację... Miałem strażnicę na 180 lvlu, pojechałem do szpitala na 14 dni. Po powrocie miałem 156 lvl i strażnicę maksymalnie dojechaną, bez weteranów ani zwierzątek. Opcja wyjazdu pomogłaby tego uniknąć.
Co myślicie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Heike z Ludzi Lodu
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBLIN
|
Wysłany:
Sob 15:50, 13 Maj 2006 |
|
dobry pomysł ale ja bym itak z tej opcji nie korzystał ponieważ wole miec puzniej duzo energi a co do alkoholu tez fajny rozkmin , głód to juz troche przesadzone byłby przynajmniej dla mnie męczącą opcją
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:50, 13 Maj 2006 |
|
Tutaj możesz zamrozić swoje konto na określony czas. W tym czasie nie będziesz mógł wejść na nie, ale również nie będziesz mógł być okradziony czy też zaatakowany. Niestety, nie ma możliwości zamrożenia również twojej strażnicy. Na zamrożone konto nie przychodzi energia co reset. Maksymalny czas blokady - 21 dni. Blokada rozpoczyna od zaraz.
Podaj na ile dni chcesz zablokować konto:
jest coś takiego więc to chyba wystarczy....a co do tych procentów z tym modem to już dodałem teraz tylko sprawdzam czy wszystko działa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Theor
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:04, 13 Maj 2006 |
|
Lol, nie zauważyłem tej opcji. Hyhy. Ale w sumie jak ktoś ma sypialnie, to ta opcja nie ma sensu. Gdyby zamrażało też styrażnice byłoby to bardziej użyteczne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Effendi
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 16:09, 13 Maj 2006 |
|
Zamiast glodu proponuje stworzyc "Gospodarstwo". Zasada taka jak na farmie, ale zamiast ziol chodowac mozna drob, bydlo rogate czy prowadzic sad. Co to daje:
1. tak jak mikstury z ziol zatruwaja bron, czy odnawiaja energie - procja wolowiny czy kurczak z rozna dodaje do Sily czy Wytrzymalosci (np dziala przez reset)
2. rownoczesnie z tym mozna dodac umiejetnosc Rolnictwo
Rownolegle mozna dodac Sad i Sadownictwo (z owocy mozna robic alkohol).
To jest co prawda moja luzna mysl i powinno sie ja rozbudowac. Ale co ogolnie o tym myslicie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:19, 13 Maj 2006 |
|
Całkiem ciekawe....nawet mam gdzieś odpowiedni mod tylko go trzebało by troche przerobić...ale z tymi specjalnymi właściwościami...hmmm ciężko:/ale postaram sie coś wykombinować
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nilin
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Sob 16:38, 13 Maj 2006 |
|
Theor napisał: |
Ale w sumie jak ktoś ma sypialnie, to ta opcja nie ma sensu. |
Po 14 dniach od nielogowania konta zostają usunięte (tak mi się wydaje).
Na co wpływa wskaźnik alkochol?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:21, 13 Maj 2006 |
|
Ogólnie to na nic...chodzi głównie o to że można troche energii sobie kupić raz na reset np za 1 energii płacisz ileś tam kasy i poziom alkoholu wzrasta o 2 po resecie poziom alkoholu równa się 0 można dotąt kupować energię dopuki wskaźnik nie osiągnie 10 i trzeba czekać do resetu,takie urozmaicenie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nilin
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Sob 17:31, 13 Maj 2006 |
|
Gdzie można kupować tą energię?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:42, 13 Maj 2006 |
|
narazie nigdzie ten mod jest testowany,ale wkrótce będzie w pijalni tylko może dorobię więcej trunków bo jest ich narazie 3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gotik
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:22, 14 Maj 2006 |
|
z tym glodem mam inny pomysl lepiej zrobic tak ze jezeli twoj glod wynosi 100% czyli nic od dawna nie jadles nie rosnie tobie energia. smierc jest bardziej realistyczna ale gorsza wedlug mnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nilin
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Nie 12:03, 14 Maj 2006 |
|
Gotik napisał: |
z tym glodem mam inny pomysl lepiej zrobic tak ze jezeli twoj glod wynosi 100% czyli nic od dawna nie jadles nie rosnie tobie energia. |
Nie zgadzam się, gdyż gracze logujący się (i "jedzący") często będą uprzywilejowani w stosunku do graczy logujęcych się raz na 2-3 dni (poza tym każdemu może zdażyć się wyjazd i nie będzie go przez tydzień i energia przez ten czas mu nie urośnie).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Heike z Ludzi Lodu
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBLIN
|
Wysłany:
Nie 12:16, 14 Maj 2006 |
|
Nilin ma racje . Moim zdaniem opcja głodu to zły pomysł woogule powinen nie byc wporwdzony .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|