|
|
Autor |
Wiadomość |
Aliona
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:16, 16 Kwi 2006 |
|
Mam prośbę! Czy możecie mi opisać czym zajmuje się każda postać i na co powinna zwracać uwagę, znam tylko możliwości maga, a chciałabym dodać trochę wiadomości na ten temat dla początkujących grających na rpg. Czyli np co rzemieślnik powinien rozwijać itp
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:35, 16 Kwi 2006 |
|
powiem tak grałem kiedyś jaszczuroczłekiem barbarzyńcą jak i wojownikiem,oraz krasnoludem wojownikiem,no i oczywiście magiem elfem jak i nieumarłym
ja byś chciała moge coś o tych kombinacjach napisać...a co do rzemieślnika to trzeba się popytać hefajstosa albo kuoth...yyy miedziobrodego:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aliona
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:37, 16 Kwi 2006 |
|
To napisz i wstawimy na tą moją wiadomość, to wtedy będzie wszystko wjednym miescu. Z góry dziękuję
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:53, 16 Kwi 2006 |
|
Mag,nieumarły:
Jak zacząć,no wybieramy maga i rasę nieumarłego...teraz powiem to co was najbardziej będzie dręczyć przez całą grę...musicie starać się bardzo o kase:/
Bardzo dużo trzeba włożyć do cmentarza aby dobrą postać stworzyć...no ale co każdy lev dostaje całkiem przyzwoite staty...7pkt do maksymalnego życia oraz 4 do wytrzymałości i szybkości za 1 AP oraz po 3 do siły woli i inteligencji...To tak...zaczynając najlepiej dać 1 pkt do szybkości 1 do wytrzymałości 3 inteligencji i 1 siły woli,kupjemy czary,szaty,różdżki, i lecimy..nienie do areny... do kopalni wydobywać węgiel...potem go sprzedajemyw magazynie,przez co zdobywamy troche do górnictwa,przez co bedziemy więcej zdobywać w górach w kopalni, potem przydało bysię troche podnieść level(aha niezapomnijcie ię dozbroić tzn nagolenniki,hełm,tarcze najlepiej na rynku bo najtaniej)idziemy na arene...i myślę że z 2 gobliny naraz możecie atakować,po zdobyciu levela polecam dać 2 do szybkości 2 do inteligencji i 1 do siły woli....gdy się uzbiera troche energii można iść na cmentarz i wyszkolić się do siły woli(najlepiej nawet na 1 levelku iść polepszyć siłę woli bo wyniesie mniej asy 4000 a nie 8000)...żeby uzupełnić braki...i znowu do kopalni...itak w kółko,jak uzbierasz około 50górnictwa możesz udać się do kopalni w górach...można uzbierać dużo surowców które możesz sprzedać kolejne levelki powinny wyglądać tak...2-1 do szybkości,2-inteligencji 2-1 siły woli...myslę że tak zrobiona postać będzie opcjonalna...aha walczcie z tymi którzy mają więcej przegranych walk...niechcecie chyba umrzeć...:]
dodatkowo opłaca sie mieć swój dom i sypialnie...będziecie mogli wypoczywać przez co mana energia(to najwazniejsze) będziesię odnawiać
do tego płaca się zainwestować w spaczoną stajnię,darmowe przejazdy...pocałej krainie,więc moża na tym zaoszczędzić..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
*SOW*Lucyfer
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski
|
Wysłany:
Śro 16:16, 19 Kwi 2006 |
|
Teraz całkiem zmieniam temat Chodzi mi o zmiane kosztów Cmentarza. To oburzające ^^ a tak na serio ja proponuje za 1 jakiegos stata 3 energii i 250-280 złota. Co wy na to? A i jeśli wprowadzisz wampirów i wailkołaków to zmien mi rase na wilkołaka dobra?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |