Forum Krainy Polgorii Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Rasy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Theor
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:47, 18 Kwi 2006 Powrót do góry

Drowy - inaczej Mroczne Elfy to odmiana elfów zamieszkująca podziemia Vallheru niczym krasnoludy. Mają zazwyczaj ciemno granatową skóre, białe włosy i siwe oczy. Znane są ze swojego okrucieństwa i chęci do walki. Nie znoszą swiatła, chocoaż ostatnio coraz częściej widuje sie je na powierzchni..
Za 1 AP Drowy dostają

* +2.0 do siły
* +4.0 do zręczności
* +2.5 do inteligencji
* +3.0 do szybkości
* +2.5 do wytrzymałości
* +1.5 do siły woli


Taureni są olbrzymimi, bestialskimi stworzeniami, które żyją na trawiastych, otwartych nieużytkach centralnego Kalimdor'u. Żyją w służbie naturze, utrzymując balans między dzikimi rzeczami z ziemi i niespokojnymi duchami żywiołów. Wbrew ich ogromnym rozmiarom i zwierzęcej silę, Taureni kultywują spokojne, szczepowe społeczeństwo. Jednakże kiedy zostaną pobudzone przez konflikt, Taureni są bezlitosnymi wrogami, którzy użyją każdej uncji swej siły by rozbić ich wrogów kopytem.Pod dowództwem ich starożytnego wodza, Cairne Bloodhoof'a, Taureni sprzymierzyli się z Orkami podczas najazdu Płonących Legionów. Od tego momentu te dwie rasy pozostały lojalnymi i mocnymi sojusznikami. Podobnie jak Orkowie, walczą by zachować sens ich tradycji i szlachetnej tożsamości,Masywni. Dzicy. A jednak, ci szczepowi wojownicy są inni od *standardowych wielkich ras*. Oni czują silny sens powinowactwa wobec świata i takie przekonanie panuje we wszystkich ich plemieniach.
Za 1 AP Taureni dostają

* +5.0 do sily
* +2.0 do zreczności
* +1.0 do inteligencji
* +2.5 do szybkości
* +3.0 do wytrzymalości
* +1.5 do sily woli


Enty - starożytna rasa istot, które przypominają drzewa. Bardzo jednak nie lubią tego porównania, twierdzą *ze one nie sa jakimis tam drzewami*. Drzewce (inaczej enty) od zawsze cechowały się wielką siłą i wytrzymałością. Mają jednak bardzo poważne wady: są strasznie wolne i bardzo malo zreczne. To ich wlasciwie dyskryminuje, jesli chcą być wojownikami. Kiedy jest ich jednak dużo, a każdy z nich ćwiczył, są bardzo groźnymi przeciwnikami.
Za 1 AP Entowie dostają

* +3.5 do sily
* +1.5 do zreczności
* +2.0 do inteligencji
* +2.0 do szybkości
* +4.5 do wytrzymalości
* +1.0 do sily woli


Ork - przedstawiciele tej rasy są średniego wzrostu, nieco niźsi od ludzi. Są jednak od nich dużo silniejsi. Orkowie odznaczają się dużą siłą i wytrzymałością, dlatego najczęściej w ich rasie spotyka się wojowników. Orkowie potrafią być szybcy, jednak ich prawdziwym problemem jest zręczność. Wprawdzie umieją strzelać z łuku i to całkiem dobrze, to jednak potrzebują na wycelowanie prawie dwa razy więcej czasu od ludzi i elfów. Nie spotyka się u orków magów, ponieważ nie są oni zbyt inteligentni.
Za 1 AP Orkowie dostają

* +4.5 do sily
* +2.0 do zreczności
* +1.0 do inteligencji
* +2.5 do szybkości
* +3.5 do wytrzymalości
* +1.5 do sily woli


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:55, 18 Kwi 2006 Powrót do góry

postaram się je dodać...dzięki:) jak by ktoś coś miał ciekawego to prosze dać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
*SOW*Lucyfer




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski

PostWysłany: Śro 16:03, 19 Kwi 2006 Powrót do góry

Ja mam ja mam Smile Więc można dodać wampiry i wilkołaki(opis będzie podobny więc bede pisał jako jeden)
Wilkołaki/Wampiry to półludzie-półwilki/nietoperze. Za dnia w postaci człowieka
w nocy stają się świetnymi wojownikami. Pojawiły sie w Polgorii wraz z przybyciem zarazy do miasta-wampiryzm/wilkołaczyzm (Very Happy nie wiem jak to nazwać Razz).

Za 1 pkt AP wampir dostaje
Siły-2.5
Zręczność-2.5
Wytrzymałość-4
Inteligencja-2
Szybkość-3
Siła Woli-2

Za 1 pkt AP wilkołak dostaje:
Siły-3
Zręczność-2.5
Wytrzymałość-2.5
Inteligencja-2
Szybkość-3
Siła Woli-2

(Wszystko oczywiście do zmiany Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:04, 19 Kwi 2006 Powrót do góry

ciekawe... postaram się coś dodaćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
*SOW*Lucyfer




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski

PostWysłany: Śro 16:12, 19 Kwi 2006 Powrót do góry

O jak szybko przeczytałeś Razz myslałem ze na odpowiedź będe czekał do jutra albo lepiej thx Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
*SOW*Lucyfer




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski

PostWysłany: Śro 16:26, 19 Kwi 2006 Powrót do góry

Wiem, że to nie miejsce na to ale mam tez pomysł na nowe klasy:) jakbyście byli zainteresowani obok Rasy dodajcie Klasy albo piszcie do mnie na gg:4468735 <yo>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
*SOW*Lucyfer




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski

PostWysłany: Śro 17:02, 19 Kwi 2006 Powrót do góry

Jeszcze można dać jedna rase-Smokowiec
Smokowiec to człowiek.. może nie do końca. Jeden z jego rodziców był smoczym tytanem(rase tytani tez można by dodać). Wygląda jak człowiek ale ma smocze(małe) skrzydał i długi ogon. Jego ciało jest pokryte łuskami dzieki czemu jest odporny na ból. Smokowce są bardzo agresywne i impulsywne.. kochają swój ogon dlatego uważaj nadepniesz go a zginiesz!

Za 1 pkt AP Smokowiec dostaje:
Siła-3
Zręczność-1
Wytrzymałość-5
Inteligencja-1
Szybkość-2.5
Siła Woli-2.5


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Theor
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:58, 19 Kwi 2006 Powrót do góry

Wampiry, wilkołaki - ok. Opis mi się nie podoba, ale to jest do zrobienia.

Za to Smokowiec jak dla mnie jest denną rasą. Na siłe wymyśloną i zupełnie bez sensu. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:22, 19 Kwi 2006 Powrót do góry

smokowiec nie może być potomek smoka...też coś pomyśle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nilin




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 14:14, 20 Kwi 2006 Powrót do góry

Ponarzekam teraz troche, jaka to matka natura była okrutna dla niektórych ras w Polgorii.

Suma wszystkich cech (otrzymywanych za 1 AP) człowieka wynosi 20 (razem z 5 punktami życia co poziom), elfa - 19 ( razem z 4 punktami życia za poziom), krasnoluda - 21,5 Shocked ( razem z 6 punktami życia za poziom), hobbita - 18 (razem z 3 punktami życia za poziom), jaszczura - 19,5 (razem z 5 punktami życia za poziom) gnoma - 16,5 lub 17,5 Shocked (razem z 3 lub 4 punktami życia za poziom (nie jestem pewny ile) i bonusem dla rzemieślnika za który przyznałem 1 punk). Gdzie tutaj sprawiedliwość?
Różnica między krasnoludem, a gnomem to 5 punktów !!!

Sprawa ma sie jeszcze gorzej, gdy uwzględnimy naukę w szkole (dla karzdej klasy oprócz maga).
Koszt nauki w szkole (koszt energii) zależy od przyrostu danej cechy za 1 AP - 0,2 energii za cechy których przyrost wynosi >2,5; 0,3 energii za cechy których przyrost wynosi dokładnie 2,5 oraz 0,4 energii za cechy których przyrost wynosi <2,5.
Gdyby człowiek chciał podnieść wszystkie swoje cechy o 1 stopień (0,06 cechy) musiałby wydać 1,8 energi, podobnie elf i krasnolud i jaszczur. Natomiast Hobbit musiałby wydać 1,9 energii, a nasz nieszczęsny gnom 2,1 energii Shocked . Ponownie - gdzie ta sprawiedliwość.

Teraz przyczepię się trochę do klasy maga. Wybrałem elfa maga i inteligencja (przyrost za 1 AP) wzrosła o 0,5 i wyniosła 3 - zgodnie z opisem klasy maga, ale dlaczego o 0,5 podniosłą się też siła woli (i wyniosła 3)? - tego już w opisie klasy nie ma. Jeszcze lepiej sprawa się ma u nieumarłego. On bazowy przyrost inteligencji i siły woli ma 2 za 1 AP. Po wybraniu klasy maga podniosły sie obie cechy o 1!! i wyniosły 3. takiego niedopatrzenia się nie spodziewałem. Nie sprawdzałem dalej, ale jak bym pewnie wybrał jaszczura to zapewne siła woli i inteligencja również wynosiłyby 3 Rolling Eyes (bałem się sprawdzać Very Happy ).

Mam nadzieję, że to o magu mi się śniło lub zostanie poprawione.

Najpierw trzeba zbalansować te rasy które są, a później dodawać nowe. Ewentualnie dodawać je ale z głową, twórzcie rasy których suma cech przekracza wynosi 20 i w szkole niech łączny koszt szkolenia każdej cechy wyniesie 1,8 energii.

Nie chce mi się dalej tego kontynuować (a mógłbym Twisted Evil ), ide odpocząć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:55, 20 Kwi 2006 Powrót do góry

dziękuję...za tą krótką wypowiedźWink z tym magiem oczywiście poprawie...lecz ten balans moim zdaniem nie będzie dobry...ponieważ jedna rasa lepiej nadaje się do jednego druga do drugiego jedna ma duże plusy do jednego druga do drugiego...oraz rasy które mają wyrównane staty(tak +/-Razz) oczywiście ras troche jeszcze musze dodać,szkoła dla wszystkich jest taka sama...i tu bierze się pod uwagę że jeśli jesteś magiem to wydajesz po 0,2 en na int i SW a reszta klas dostaje normalnie po 0.4 siła zręczność i reszta już jest dobierana odpowiednio do przyrostu za 1ap,dziękuję


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
*SOW*Lucyfer




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski

PostWysłany: Sob 8:44, 22 Kwi 2006 Powrót do góry

Też tak uważam.. np magowi raczej siła nie potrzebna więc pakuje all wi siłe woli i inteligencje Smile A wojownik odwrotnie no nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
*SOW*Lucyfer




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski

PostWysłany: Sob 8:48, 22 Kwi 2006 Powrót do góry

Theor zapomniałem skomentowac twojej pierwszej wypowiedzi:P Wiesz nie pasuje mi Tauren bo to jest z Warcrafta(totalna zgapka) i jeszcze te Enty to tak LOTR'owo brzmi ale ujdzie. Reszta wporzo szczególnie Mroczne elfy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:16, 22 Kwi 2006 Powrót do góry

Tauren...mi się wydaje że ciekawe...przejdzie,pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:09, 25 Kwi 2006 Powrót do góry

Ludzie:
-Człowiek

Elfy:
-Lesny Elf
-Mroczny Elf

Kranoludy:
-Ksiezycowy Krasnolud
-Duegar

Hobbici:
-Hobbit

Gnomy:
-Gnom Gorski
-Gnom Potokowy

Nieumarli:
-Lich
-Wampir
-Wilkolak

Mieszane:
-Jaszczuroczłek

Z gor oraz lasow:
-Tauren
-Ent
-Ork


tak wygląda obecnie wybór rasy...czy może zechcecie coś dodać od siebie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)