Autor |
Wiadomość |
Miedziobrody
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 19:50, 12 Maj 2006 |
|
a ja jestem za... według mnie to ciekawa rasa... wampir tak jak złodziej... Jeżeli złodziej dobrze trafi zarobi miliony, jeżeli wampir dobrze trafi będzie miał więcej energii... według mnie dobry układ... ale ja uważam że tej klasy nie powinno się wybierać... ją powinno się nabywać... czyli zostać ugryzionym przez kogoś... np. w labiryncie możnaby wprowadzić jakiś qest z wampirem że on nas gryzie... byłoby to żadkie zjawisko.. tylko nie wiem czy dużo jest z takim czymś pracy... pewnie tak : /
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nilin
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Pią 19:53, 12 Maj 2006 |
|
Przed złodziejem chroni bank, a przed wampirem co? Sypialnia? Nie karzdy ma do niej dostęp na początku i nie każdy po zarejestrowani postaci gra nią regularnie, więc taki złodziej energii będzie miał pod dostatkiem swoich ofiar (na 1 poziomie nie ma środków aby się przed nim ochronić, jeżeli powodzenie wyssania energii będzie zależałood statystyk).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Theor
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:35, 12 Maj 2006 |
|
Nie, nie, nie! Nie! Wyobrażasz sobie duegara z przekrwionymi oczami szwedającego się po nocach po ciemnych uliczkach i wypatrującego zdobycz? NIE! Veto! Będzie to wyglądało komicznie
Zresztą, tak jak pisał Nilin. Bardzo może to zachwiać grą. Ktoś, kto będzie miał tą klasę automatycznie stanie się najlepszy. Bo jak wiadomo - energia to podstawa. Ktoś kto ma jej najwięcej jest po prostu najlepszy.
Uważam, że to nie jest dobry pomysł.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 22:27, 09 Lip 2006 |
|
Mała propozycja.. Odnośnie tego to tak by to przedstawiało:
Mag jest magiem do 10 poziomu.. Potem zgłasza się do Wieży Magicznej [Doda się tam dodatkowe okno do ktorego miałyby dostep postacie magów ktore mają minimum 10 poziom i nie wybraną klase wyzszą maga]
I miałoby się jednokrotny i nie odwracalny wybór między:
1) Kapłan
2) Mag Bitewny
Jak by to działało? Proste..
Obojgu wzrosłaby skuteczność zaklęc danego typu:
Kapłan - Ofensywne o 25%, a obronne o 50%
Mag Bitewny - Ofensywne o 50% z większą szansą na cios krytyczny, a obronne o 25%
Podniosło by to nieco siłe magów i mniej magów brałoby resety
Ařeuli I`Hellaye (492)
|
|
|
|
|
Theor
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:23, 09 Lip 2006 |
|
Zwiększenie skuteczności o 50% zachwiało by równowagą gry, a magowie z profesji (z tego co rozumiem) najsłabszej staliby sie najsilniejszymi wymiataczami i przejęliby inicjatywę. Pomysł ogólnie dobry, ale cyferki powinny pójść w dół. Trzebaby to mocno przemyśleć, a ja się nie znam na tajnikach systemu i profesji maga, chociaż zrobiłbym to z chęcią. Musi się za to wziąć ktoś kompetentny i obyty z vallheru.
Ale wszystko wymaga w pierwszej kolejności akceptacji Arivalda, którego mało ostatnimi czasy na forum. :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Areuli I`Hellaye
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:06, 10 Lip 2006 |
|
Fakt.. Tak czy siak to literki nie wydają się zbyt łamać równowagi bo jak na moje to i tak wiekszosc zdecydowana walk toczy się na bazie uniki/zrecznosc/szybkosc.. Jedynie na początku samym niedokonca. Mozna tez zrobic cos takiego jak wyzej bez tego jako klasa ale tzw: "Dar Magii", który otrzymywałoby się z wyborem takim jak wyzej.
Cyferki to obmyślenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kiri
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:06, 13 Lip 2006 |
|
Anonymous napisał: |
Mała propozycja.. Odnośnie tego to tak by to przedstawiało:
Mag jest magiem do 10 poziomu.. Potem zgłasza się do Wieży Magicznej [Doda się tam dodatkowe okno do ktorego miałyby dostep postacie magów ktore mają minimum 10 poziom i nie wybraną klase wyzszą maga]
I miałoby się jednokrotny i nie odwracalny wybór między:
1) Kapłan
2) Mag Bitewny
Jak by to działało? Proste..
Obojgu wzrosłaby skuteczność zaklęc danego typu:
Kapłan - Ofensywne o 25%, a obronne o 50%
Mag Bitewny - Ofensywne o 50% z większą szansą na cios krytyczny, a obronne o 25%
Podniosło by to nieco siłe magów i mniej magów brałoby resety
Ařeuli I`Hellaye (492) |
Nawet ciekawe
Moze wprowadze w Swoim projekcie...
+ zaklecia dostepne tylko dla Kapłana/Mag'a Bitewnego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gorax
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdas City (Świdnik)
|
Wysłany:
Czw 17:54, 13 Lip 2006 |
|
ten mag to dobra sprawa
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gorax dnia Pią 9:39, 14 Lip 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Areuli I`Hellaye
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:42, 13 Lip 2006 |
|
A ta wiadomosc Goraxie to spam wiec prosze o usuniecie swego postu wraz z tym co teraz napisałem by upomniec
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Belian Carter
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 18:42, 14 Lip 2006 |
|
Ten pomysł z magiem jest całkiem całkiem.... tylko ja bym dodał coś takiego... wszystkie klasy maja swoje "klasy prestizowe" i np mozna zrobic to albo wielopoziomowo np 1 klasa dostepna na 10 poziomie nastepna na 20 albo jezeli chcecie to jedna klasa prestizowa ale napewno nie na 10 poziomie bo to idiotyzm.... co to bylo 10 poziom... rozumiem 20 albo 30 to mozna byc jakims lepszym prestizowym sprzetem i jestem totalnie przeciw temu co mowili powyzej co do maga i kaplana... MAG TO MAG A KAPLAN TO KAPLAN, mag moze byc arcymagiem, a kaplan to profesja wstepna tyle ze ja wykonuje taki zawod, i z kaplana mozna isc na arcykaplana, oczywiscie kaplan rozni sie w zaleznosci od boga ktorego czci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Areuli I`Hellaye
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:22, 14 Lip 2006 |
|
Nie rozumiesz.. To po to by wyrównać siłę magów do takiego poziomu zeby potem tylu resetu nie brało.. Ot takie ukierunkowanie magii jaką chce się władać..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|