Autor |
Wiadomość |
*SOW*Lucyfer
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski
|
Wysłany:
Śro 16:48, 19 Kwi 2006 |
|
No cóż nie chciało mi sie czekać więc sam zrobiłem temat KLASY. Tutaj można proponować nowe klasy ja proponuje:
a)Łowca-postac dostaje co poziom plus do walki z dystansu
b)Bard-postać która będzie sobie śpiewać w karczmie (takie urozmaicenie:P)
c)Poszukiwacz-częściej znajduje cos w labiryntach itd.itp
Jeśli macie cos ciekawego dajcie może król na to spojrzy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:24, 19 Kwi 2006 |
|
ufff no tak...łatwo powiedzieć... gdyby ktoś mi wytł;umaczył jak robi się klasy...przyznamże jeszcze ani razu nie próbowałem zrobić...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mortis Luxferre
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:22, 19 Kwi 2006 |
|
e tam łowca to klasa w sam raz dla mnie ;]
co do poszukiwacza....lepiej brzmi obieżyswiat ;] (pamietam jeszcze z persji;])
albo jeszcze
druid dajmy na to że miałby premie do hodowli i magi ;]
i takie tam ale wymieniać nei bede tego badzieiwia bo Arivald ma mnie i tak w *censured*;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Theor
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:25, 19 Kwi 2006 |
|
- Łowca
- Paladyn
- Inkwizytor
- Nekromanta
Kiedy Virthana przeżywała swój kryzys w mieście coraz częściej było słychać o płatnych zabójcach, którzy nocą polowali dla pieniedzy albo własnej przyjemności na ofiary. Wkrótce regularnie powstawały gildie łowców. Najczesciej zostawali nimi orkowie, drowy i inne rasy powszechnie uznawane za złe. Do teraz Łowcy nocami panoszą się po miescie
Cechy Łowcy:
* Między godziną 22 a 10 może atakować 3 razy na reset
Paladyni to w gruncie rzeczy kapłani-wojownicy, którzy jednak w większym niż klerycy stopniu skupili się na trenowaniu umiejętności walki, w zamian za nieco mniejszą moc magiczną. Paladynami zostają wyłącznie ludzie, którzy poprzez długoletnie studia, modlitwy i treningi dostępują zaszczytu służenia siłom Światłości, broniąc ubogich, nieszczęśliwych i pokrzywdzonych przez los. Niewielu jest tak dobrych i szlachetnych, by mogło sprostać surowym wymogom rycerskiego kodeksu i zakonnej reguły. Paladyni potrafią walczyć niemal tak dobrze jak wojownicy, jednak w przeciwieństwie do tych ostatnich w walce stosują wyłącznie honorowe reguły, wystrzegając się wszelkiego podstępu i oszustwa. Jako broń preferują młoty bojowe, a także miecze. W razie potrzeby mogą także wspomagać się mocami swego bóstwa, które jednak służą głównie zwiększeniu ich potencjału bojowego, a w mniejszym stopniu nastawione są na robienie krzywdy przeciwnikowi. Doświadczeni paladyni to prawdziwi pogromcy sił Ciemności i wszelkich nienaturalnych istot, takich jak nieumarli czy demony.
Cechy Paladyna:
* Dostaje raz na dzień + 0.2 do szybkości i wytrzymałości.
Inkwizytor zajmuje się wyszukiwaniem i niszczeniem objawów Chaosu, magii i nieczystości. Nikt, kto zarabia na życie przy pomocy magii czy sztuczek Chaosu nie może spać spokojnie, gdy Inkwizytor pojawi się w mieście.
Cechy Inkwizytora:
* Dostaje raz na dzień + 0.2 do siły i zręczności.
Nekromanta to profesja którą najcześciej zajmują sie upadłe rasy jak Nieumarli i tym podobne. Lisze nie znają litości. To bezwzgledne klasy które zniszczą wszytko co stanie im na drodze. Dawno temu w czasie walki dwóch poterznych magów, jeden chcąc zniszczyć drugiego rzuciła na niego Czar Śmierci. Jednak drugi mag był na tyle potęrzny iz przeżył owe zaklecie jednak okropnie to zdeformowało jego ciało. Jego skóra stała się żółta i przeźroczysta. Taka powszechnie chodzi legenda o powstaniu pierwszego Lisza.
Cechy Nekromanty:
* Jako jedyni oprócz magów mogą urzywać czarów, różdzek i szat magicznych
* Dostają raz na dzień + 0.2 do Siły Woli i Inteligencji
To tylko propozycje przyuważone w innej grze. Można by coś pokombinować. Rzuciłem to o tak o.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nilin
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Czw 14:29, 20 Kwi 2006 |
|
Można wprowadzić klasy prestiżowe, będą to klasy znacznie lepsze od podstawowych, ale będą miały wymagania co do poziomu, wykonania jakiegoś określonego zadania. Klasy prestiżowe wymyślę jeżeli okaże się, że istnieje możliwość ich wprowadzenia do gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:04, 20 Kwi 2006 |
|
z klasami prestiżowymi jest to dobry pomysł, ale bardzo pracochłonny...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
*SOW*Lucyfer
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pomorski
|
Wysłany:
Sob 8:52, 22 Kwi 2006 |
|
Arivald napisał: |
ufff no tak...łatwo powiedzieć... gdyby ktoś mi wytł;umaczył jak robi się klasy...przyznamże jeszcze ani razu nie próbowałem zrobić... |
Jeśli nie wiesz popytam się kumpla.. albo kumpeli zależy oni raczej wiedzą
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:32, 07 Maj 2006 |
|
Więc tak...rasę druida i łowcy moge zrobić...ale wybaczcie nie w tej chwili bo mam mało wolnegoczasu:/ a póki co prześlijcie mi opisy druida i łowcy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Belian Carter
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Nie 10:36, 07 Maj 2006 |
|
ja i rafar zajmiemy się druidem ktoś inny niech weźmie łowcę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Theor
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:53, 07 Maj 2006 |
|
Dobra. Łowcę biorę na siebie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Belian Carter
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Nie 10:55, 07 Maj 2006 |
|
no i ja wiem z kim mam pracować ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Volve
Gość
|
Wysłany:
Pią 12:06, 12 Maj 2006 |
|
Można dodać wampira, ale jako klase... Znaczy sie wampira nie ssacego krew (to jest w rasach) tylko energie. I takim wampirem energetycznym moglaby byc kazda rasa. Moglby atakowac raz na reset (godzine) i zabierac komus 10% energii. Potrzebowal by do tego zrecznosci i szybkosci, bo jak ktos go zlapie to zabija.
|
|
|
|
|
Theor
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:40, 12 Maj 2006 |
|
Mi się nie podoba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Belian Carter
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 15:48, 12 Maj 2006 |
|
Eh wampir to nie klasa... widziałem już takie pomysły w innych gierkach i jestem zdania Theora mnie też sie to nie podoba... to mogły by być premie w rasach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nilin
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Pią 15:51, 12 Maj 2006 |
|
Ni się to zdecydowanie nie podoba - część ludzi która nie logowała się od 5 dni będzie miała ponad 1000 energii (nawet 1 pozioomowcy) i taki wampir co godzinę za 1 energi dostanie 100. Znacząco zachwieje to równowagę gry - większość graczy na dobę dostaje ok 300 energii, a taki wampir będzie mógł wycisnąć ok 2700 energi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|